Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Monday, January 24, 2011

:: tentang saya. tunang. nikah. kahwin ::


Kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan segalanya. Sesungguhnya DIA maha mengetahui apa yang terbaik untuk kita


Hai,



Tentang saya.


Rasa lemah...Bangun pagi saya dah rasa sangat blur... Sejak dua menjak ni saya seolah-olah 'go with the flow'. Ikut je apa yang orang sekeliling kata bagus untuk saya....hurmm~



Apa yang saya mahu?



Yang saya mahu sekarang... Hmmm... ntahlaaa...:((




Tentang pertunangan.


InsyaAllah, jika tiada aral melintang, lagi dua minggu saya akan bergelar tunangan kepada kekasih hati...sape dia?? wait n see... ^_^ majlis skali dgn aqiqah my nephew... dah masuk 3 bln c kecik ni.. tp baru nak buat aqiqah..huhu..takpela...yg penting majlis sumenye d harapkan brjalan dgn baik dan lancar...ape pun, persiapan macam2 yang belum disiapkan...Gubahan hantaran, barangan hantaran, hiasan rumah antara perkara yang belum siap... pendek kata sume aQ tak pk... yg dah pasti cume...

catering= done!

kanopi= done!

bunga telor= done!

baju+makeup+aksesori=FREE!

ntah knp relexs je aQ ni...mcm org takdek perasaan...huhu...InsyaAllah, minggu terakhir nanti baru siap semuanya...dah settle keje minggu ni semuanya baru boleh fokus tentang hal tunang...huhu~



Saya agak ralat juga...Err, tak tau apa perkataan sesuai nak ganti ralat tu. Saya rasa, ada unsur-unsur pembaziran masa majlis tunang nanti...sbb tunang je pun.... pelamin mini saya rs mmg tak perlula...slalu utk 'E' Day ni org buat dlm bilik je...nampak manis..itu kata org tua2 la kat kmpg...huhu~ cume hiasan bilik boleh dimaafkan sebab memang dah berhasrat bahawa bilik tidak dikacau masa bertunang. Almaklumlah, bilik tak berapa nak cantik....

Harap-harap majlis nanti berjalan dgn selamat dan lancar..




Tentang kahwin.



Tarikh perkahwinan will b decided on da E Day... Plannya insya'Allah thn ni jgk...CEPAT kan??Sebenarnya aQ tak berapa berani merancang. Selalu saja perancangan tersasar...Tapi family dah mula tanya itu dan ini...++ ade suara latar..... 'SITI ni anak yg bongsu..cucu bongsu lagi... kene buat semeriah yg mungkin...' haiyaa...kak ngah sepupu sulong ku yg seusia dgn ibuku dah berbunyi...pless kak ngah jgn membazir...kite buat sederhana je la ye...

No comments: