Thursday, February 17, 2011

Ketika aQ Menerimamu...




Ya Allah...
Kuatkan hati ini dlm merentas benua mehnahMu...
AQ bimbang karam di tengah-tengah samuderaMu...
Kuatkan ranting-ranting perjuanganku agar aQ tidak goyah bl hadir ribut dugaan yg membingkis perjalananku yg menyekat nawaituku dan menghalang gerak langkah menyusur arahMu..

Qudusnya kasihMu...
Paut dan genggam erat2 diriku agar aQ tidak jauh dariMu..
amin..

AHMAD FAHMY...
ketika aQ menerimamu..
ketika aQ memberikan ruang...
ketika aQ berikan peluang...
aQ terima sepenuh jiwa ragaku...
hanya Allah yg tahu betapa aku menyayangi dan mencintaimu...

Monday, February 7, 2011

~ MENJUNJUNG TAAT MENIMBA BERKAT ~


:: 2 Jiwa 1 Hati ::

Future FIL, SIL, n mak lang...insya'ALLAH


Alhamdulillah.....
Syukur ke hadrat Ilahi, majlis pertunanganku berjalan dgn lancar seperti yg di rancang...

Pada tanggal 05 Februari 2011, pagi sabtu bersamaan 02 Rabiulawal 1432 hijrah, detik sejarah dalam hidupku seperti melangkah ke satu level hidup yang sgt mencabar dlm hidup..:)

Resah ade...takut ade...hepi pun ade...mcm2 perasaan wujud.. namun aQ bersyukur krn pihak rombongan dgn 11 buah kereta tiba pagi tu dgn selamat...Alhamdulillah...

ermm...hatiku waktu tu taktau nak ckp mcm mana... berdebar sungguh..dah bukan tahap gaban tapi dah tahap tapir dah waktu tu...huhu~ majlis perbincangan bermula selepas tamat majlis my nephew...lepas habis berbincang antara 2 pihak aQ diminta keluar utk majlis menyarungkan cincin... aduhhh...kenapakah sume ni terjadi?? knp aQ perlu kene kuar dr bilik ni?? bab ni la paling aQ takut skali...dulu kakak2 aku sume sarung dlm bilik...tup2 bile kene turn aQ...aQ kene kuar...waaaaaa!!!rs nak teriak pon ade...tapi nak tak nak aQ kene gak kuar...berdebar hatiku hanya Tuhan yang tahu..tangan terketar2 nak disarungkan cincin..tambh2 lak ade suara dtg dr mana leh kata tangan aQ menggigil...aduhhhh!!! dlm hati aQ ni grammm pun ade...tapi aQ cover ...hehe~ bila tiba time sarungkan cincin mata semua tetamu memandangku...hati nie rasa nak gugur...

Selesai je majlis, kami bergambar.. mcm2 karenah fotographer aku
sapa lagi klu tak kwn aku c Raihan ni...

Kini aQ sudah bergelar tunangan org...:)
ermm, majlisnya mesti kwn2 nak tahu bila kan..tunggu yeee...:)

wit my mom...:)


untuk si dia...

untuk diriku...


Finally, I got 2 rings from him.....*wink*



alololo....baik jek LuQmanul hakim yeee...:)


time ngamuk dah sampai..huhu~


Saya kini bergelar tunangan AHMAD FAHMY........:)

Ya Allah...Semoga Kau berkatilah hubungan kami dalam melayari perjalanan pertunangan ini dan hindarilah kami dari sifat2 mazmumah. Amin...